Privacy Beleid
Privacy beleid
Bij ons zijn uw privégegevens echt privé
Uw persoonsgegevens zijn van u. En daarom houden we die ook echt privé. Voor onze dienstverlening vragen wij wel om
uw persoonsgegevens en leggen deze vast. Deze hebben we namelijk nodig bij de diensten die we aan u leveren. Hiermee
kunnen wij ook voor uw situatie u zo goed mogelijk van passende informatie voorzien.
Vanaf 25 mei 2018 is de Algemene Verordening Gegevensbescherming, afgekort als AVG, van kracht. Deze wet geldt voor
alle Europese landen en beschrijft hoe bedrijven met persoonsgegevens om moeten gaan. Natuurlijk hebben wij ervoor
gezorgd dat wij voldoen aan deze wet.
Wilt u meer weten over hoe wij met uw privacy omgaan? Lees hierover dan verder in onze uitgebreide toelichting.
Rechtmatige redenen voor het vastleggen en inzetten van uw gegevens
De AVG geeft aan dat wij alleen op basis van rechtmatige redenen uw persoonsgegevens mogen vastleggen, verwerken en
inzetten. En dat wij hiervoor uw toestemming nodig hebben. Wij registreren uw persoonsgegevens om aan onze
contractuele afspraken met u te kunnen voldoen, u een goede dienstverlening te kunnen leveren en op maat te kunnen
communiceren met passende informatie en promoties van ons bedrijf.
Wij houden netjes bij voor welke persoonsgegevens u bij ons heeft aangegeven dat wij die van u mogen vastleggen,
verwerken en inzetten inclusief voor welke doeleinden.
Bij contractuele afspraken hebben wij uw persoonsgegevens nodig voor:
Voor een goede klantervaring zetten wij graag de persoonsgegevens in die wij van u hebben. Dit doen wij voor:
Bovendien hebben wij een wettelijke verplichting om uw gegevens te gebruiken wanneer we fraude vermoeden. Ook zullen
wij in verdachte situaties soms verplicht zijn om persoonsgegevens te delen met overheidsinstanties.
Wie toegang heeft tot uw gegevens
Alleen ons bedrijf heeft toegang tot uw persoonsgegevens, tenzij het delen hiervan met andere bedrijven echt nodig is
voor een uitstekende dienstverlening naar u en bij wettelijke verplichtingen. Wanneer wij uw persoonsgegevens delen,
dan hebben wij vooraf hierover afspraken gemaakt en vastgelegd met die bedrijven. Bovendien mogen deze bedrijven
alleen de persoonsgegevens gebruiken en verwerken zoals wij met hen hebben vastgelegd.
Als bijvoorbeeld een product naar uw bedrijf verzonden wordt, dan zal het transportbedrijf die dit uitvoert
natuurlijk uw adres en specifieke bedrijfsgegevens nodig hebben.
Social Media kanalen
Op social media kanalen kunt u instellen hoe deze omgaan met hun advertenties. Hoe u dit kunt wijzigen kunt u lezen
op de volgende pagina’s:
Termijn voor het bewaren van uw gegevens
Wij bewaren uw persoonsgegevens voor een redelijke termijn, zodat wij u een zo goed mogelijke ervaring kunnen geven
met onze bedrijf. Mogelijk bewaren we de informatie hierna nog wel anoniem voor interne analyses en rapportages.
In de praktijk betekent ons beleid voor het bewaren van uw persoonsgegevens het volgende:
Bezoeken van onze website
Wanneer u op onze website surft dan gebruiken wij cookies en vergelijkbare technieken. Met cookies volgen wij en
derde uw internetgedrag op onze website. Met deze informatie kunnen wij onze website continu verbeteren en de
effectiviteit meten van advertenties. Wilt u meer weten over cookies of uw instellingen aanpassen? Hierover is meer
beschreven op onze cookie-pagina.
Uw rechten voor uw persoonsgegevens
In de AVG is beschreven welke rechten u hoeft met betrekking tot uw privé gegevens. Wilt u een
kopie ontvangen van de privé gegevens die wij van u hebben? Deze verwijderen, aanpassen, het verwerken hiervan
beperken of uw voorkeuren voor het ontvangen van nieuwsbrieven en promoties? U kunt hiervoor uw verzoek indienen
door telefonisch contact met ons op te nemen of een email naar info@silver11.nl.
Vragen of klanten
Voor vragen of klachten kunt u contact opnemen met onze klantenservice of een email sturen naar
info@silver11.nl.
Verantwoordelijk voor uw privé gegevens
Wij van Silver 11 zijn verantwoordelijk voor uw privé gegevens.
Verdere gegevens van ons